NoordSter is het geesteskind van hobbybrouwer Norman Sterkens. Het is ondertussen in enkele jaren uitgegroeid tot een begrip onder bierkenners en in de wijde omgeving van Balen. Norman is van beroep ICT manager bij een grote verpakkingsgroep, maar in zijn vrije tijd is het bier alles wat de klok slaat. Hij concentreert zich voornamelijk op zijn twee bieren “Norman” en “Lusja”.


“Lusja” is genoemd naar zijn vrouw. Je voelt het, een echte familie onderneming dus! Samen zijn ze ook erg actief in het lokale verenigingsleven. Verder maakt Norman ook speciale gelegenheidsbrouwsels die telkens maar in zeer beperkte oplage beschikbaar zijn. Ondertussen hebben ook zijn bierbrood en bierpralines het levenslicht gezien. Deze ideeën worden samen met andere lokale ondernemers bedacht en uitgevoerd. Keer op keer unieke creaties … en altijd een lust voor de tong!
Norman koos in eerste instantie voor Imagin8 voor de ontwikkeling van de etiketten van zijn geesteskinderen. Daarna volgde snel de vraag om een logo en de volledige uitwerking van een huisstijl met verschillende marketing uitingen te maken.
Nadat de huisstijl was gecreëerd volgde de verdere uitwerking van het marketingplan waarbij een uitgebreide website tot ontwikkeling kwam met bestelmogelijkheden, een verkooppunt vinder, events kalender, enz…
