We want to change the world
Ideaal voor de startende onderneming zijn onze starterspaketten
Logo en huisstijl
Aan het ontwerp van een logo en/of huisstijl gaat heel wat (denk)werk vooraf. Eerst overleggen we waar het precies allemaal om gaat. Wat is met andere woorden de drijfveer van uw product of dienst? Welke meerwaarde brengt uw organisatie, wat doen jullie anders dan de rest?
Van daaruit bedenken we een stijl die past bij de identiteit van uw organisatie, maar voornamelijk een stijl die past bij het publiek dat u tracht te bereiken.
Ja, maar ik tracht een een heel breed publiek te bereiken! Is dat werkelijk zo? Kan je iedereen bereiken? Is dat haalbaar met uw budget? Is het niet beter te focussen op een doelgroep die het best past bij uw product zodat zij de ambassadeurs worden van je product waar jij naar op zoek bent?
Oh, and playing hard too
Daarna starten we met de schetsen van het concept, wanneer uit deze eerste voorstellen een ontwerp wordt goedgekeurd starten we met de verdere uitwerking van het digitale ontwerp en de verdere ontplooiing van de verschillende huisstijldocumenten.
This is what we do, and yeah, we’re really good at it. We work hard to make sure our clients are happy, but we also want our clients to be the best. So if we see an area for improvement, we’ll tell you. Or if we run into a roadblock our clients are the first ones we call. And we’re constantly growing our services list. We’re here for you 100% and 24/7. That’s just how we are.